Alla inlägg den 8 november 2010

Av marianne - 8 november 2010 17:30

Igår brast en kraftverksdamm .Massor av vatten strömmade ut,bron som rasade brukar i cykla över när i är ute på långrundan,iår har vi inte kört just den turen o nu dröjer det innan vi kan cykla den igen.

När i körde från dottern igår,såg vi helt plötsligt något stort på vägen,där stod en älg .Hon bara stod där o undrade vad vi var för något,innan hon gick vidare in i skogen.

Efter en kall natt har vi haft en strålande solig dag,sjön var så vacker när jag gick förbi den,på min väg till jobbet.Ingen kamera hade jag med mej.

Raserna på dotterns hundar är:Azzi  en korsning av borderkollie-dalmatiner(ni såg väl prickarna)o en polsk vallhund som jag inte kan uttala men kallas" pon".

Hennes båda barn Thelma o Lillebror är helsyskon o har en schäfer till pappa.Svårt o tro eller hur.

Kramizar till er alla

Presentation


Välkommen till mapes blogg.
Jag blir glad för en kommentar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards