Alla inlägg den 21 mars 2010

Av marianne - 21 mars 2010 15:35

Har hängt upp nya gardiner i köket,det blev så fint.Köpte helvita gardiner på flora,innan jul ,nu kom de upp i kombination med en "snibb" i vitt med linnefärgad kant.Den oxåfrån flora.Var på prästbostället o köpte en fågelbur,till porslinsblomman, som egentligen ska hänga,men jag tyckte att det går lika bra o "bura"in den.Så får den växa som den vill därinne,o så blir den inte full av   hår

I trädgården kan man ana vad som är på gång.Primulan har börjat o visa sina knoppar,några varma dagar till så blommar den.Det är en hel del annat som oxå börjar titta upp.

Var på Annorlunda rum idag,köpte bla.en slända  o en tomat i betong,som ska få sin plats i trädgården lite längre fram.De har fått hem en hel del i betong,så jag kan väl inte låta bli o inhandla mer.  

Var på Klädkammaren igår o ekiperade mej från topp till tå.Nya jeans+jacka,linne o känger.Kände mej helnöjd när jag gick därifrån.

Vårkramizar till er alla.                   

Presentation


Välkommen till mapes blogg.
Jag blir glad för en kommentar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards