Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Våra "hyresvärdar"

Av marianne - 30 juni 2011 19:40

Idag blir det bilder på de som bestämmer.Vilka tror ni det är?Våra kära katter naturligtvis.Vi gör nästan alltid som de vill.Idag bestämde jag o Amadeus åkte på ett  bad,Gizmo försvann när han märkte vad som var på gång.Det blir hans tur en annan dag.   En av dotterns katter får oxå va med,en gammal man på 13år        Gizmo har varit i fågelbadet o druckigt.Kolla in  hans långa tunga?      Lukta eller äta,det är frågan?      Han är så söt när man ser spetsen på hans tunga.  en till som slickar sej runt munnen


Nu är det bara tre veckor kvar till Gotland.Dags o börja fundera på vad som ska med.


Till alla som har sem nu,hoppas ni har det bra.


Kramiz till er alla vänner

 
 
Sanna

Sanna

2 juli 2011 15:41

Katter och vatten....haha. Kan förstå att de sticker när de vet vad som väntar dem. Badar de ofta med tanke på de vita pälsarna?

Vi hade en bondkatt för 20 år sedan och den trodde kah skulle klösa sönder oss innan man blev klar med badet men som väl är hände det inte ofta.

Härligt med semester och förstår att du längtar till ditt paradis. Vår semester börjar om en vecka.
Längtar!

Kramisar till dig!

http://www.sancha.bloggplatsen.se

 
skånepågen

skånepågen

3 juli 2011 08:34

Jättefina katter.
Gottland ja. Får bli ett annat år för vår del.
Ja nog är det en hel del som man ska ha med sig, åsså är ju utrymmet begränsat, ja du vet !

http://aake.bloggagratis.se

 
Gunilla

Gunilla

3 juli 2011 22:41

Jaså det blir Gotland om tre veckor, förstår att ni längtar..:o) Själv längtar jag inte tre veckor framåt, för då är min semester slut...men sommarn är ju förstås inte slut då. Blir det Burgsvik i år igen? Det är ju så fint i Burgsvik, en av mina favoritställen, fast jag inte är där speciellt ofta.

http://www.rosorochruiner.blogspot.com

 
Sanna

Sanna

4 juli 2011 16:51

Ha en härlig ny vecka nu Marianne.
Kramisen...

http://www.sancha.bloggplatsen.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

9 juli 2011 11:30

Härliga bilder på dina katter bland fina blommor. Gotland! Nu blir jag nästan avis ;-) Det är så härligt där.
Vi får nöja oss med Öland i år, hihi
Ha det gott, min vän
Kram

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Sanna

Sanna

11 juli 2011 12:59

*vinkar till dig*
Åker imorgon på nya äventyr.

Kramisar och ha en skön fortsättning på sommaren.

http://www.sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

12 juli 2011 20:21

Så tråkigt för er och ffa sonen och att mista sina djur är förskräckligt.
Tänker på er!

Imorgon kommer vi äntligen iväg och får se när jag tittar in nästa gång och blir datalös ett tag nu (frivilligt och lämnar även laptopen hemma.

Varm kram/Sanna

http://www.sancha.bloggplatsen.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

12 juli 2011 23:34

Sv. Åh nej, vad tråkigt. Han var alldeles för ung.
Det här är baksidan, av att ha husdjur. Usch vad jobbigt.
Kramarom

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

21 juli 2011 22:17

Jag blir nog faktiskt lite avundsjuk på dig, Marianne :-))) Gotland 4 veckor! Inte dumt alls. Hoppas....eller, jag vet att ni kommer få det sååå härligt.
Kram på dig

http://quilaoronja.blogspot.com

 
Sanna

Sanna

22 juli 2011 11:44

*vinkar till dig där borta ute i Östersjön*
-Ser du mig?
Jag står på toppen av backarna i Brösarp...haha


Kramen och ha det underbart och fota på så jag får se hur ni hade det sedan också.

http://www.sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marianne - 4 juli 2019 21:52

    En dag i midsommarhelgen,örde vi ner till Sudret.I Burgsvik var vi först i Hoburgshallen,o köpte lite frallor,sedan parkerade vi strax innan hamnen.Vandrade förbi campingen o ner till Valarviken,där vi fikade.   Vid Valarviken.   Vi...

Av marianne - 2 juli 2019 21:42

Vi har nu varit hemma i en vecka,tar lite paus från Gotland.Har en del o fixa med hemma,bla.behöver trädgården lite skötsel,   Tänkte visa lite bilder,från en förmiddagsvandring ,runt Sysneudd.     Vallmor längs vägkanten   Salepsrot....

Av marianne - 24 juni 2019 17:50

Två berg avverkades idag,på cykelturen.Vi började på Östergarns berget.Cyklade upp på en liten väg,mellan Östergarn o sandviken,vidare på Linnestigen mot Gammelgarn.     Överallt möts man av ett hav av Blåelden.     Ett torn inne i skoge...

Av marianne - 23 juni 2019 09:58

  I torsdags blev det en tur till Visby.Vi parkerade på galgberget +28,o ännu varmare nere i stan.Det blev en runda i Botaniskan o sen bort till Almedalen,innan vi tog Hästgatan upp till Östercentrum o Martas cafe för lite fika.     Blåeld m...

Av marianne - 18 juni 2019 11:17

Ett av våra favoritställen på ön,är Närsholmen ,där det nu lyser blått av Blåelden.Där finns även en fin fyr.Tyvärr såg vi inte orkiden Adam o Eva,där denna gång.     På väg ut mot fyren.   Fyr o Blåeld      "Odjur" i havet     ...

Presentation


Välkommen till mapes blogg.
Jag blir glad för en kommentar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards