Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av marianne - 2 augusti 2011 20:51

Perfekt cykelväder strålande solsken o lite vind,så jag tog cykeln o körde till Nisseviken.Har aldrig varit där bara hört talas om den,ett mysigt litet ställe dit kommer jag nog o locka sambon.(Jag cyklade själv idag).Rundan blev strax över 5mil.lite mer än jag hade tänkt från början.

Var oxå inne o tittade på lammskinn från en gård i Fidenäs.De hade ett skinn som jag fastnade för,från en gammal avelsbagge.De hade haft honom länge o jag förstod på henne att hon egentligen inte ville sälja skinnet.Ska fundera på saken o återkomma.

Imorrn ska vi åka över till Stora Karlsö,ska bli trevligt o komma dit igen.


Sambons dotter ringde igår kväll,hon har blivit mamma till en liten flicka.vi har sett bilden på henne på födda .nu.En liten söt tjej.Nu har vi 11 barnbarn.6killar o 5tjejer.

Nu ÄR vi en storfamilj.


Ha det gott alla vänner 


Kramiz   

Presentation


Välkommen till mapes blogg.
Jag blir glad för en kommentar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards