Alla inlägg den 27 december 2012

Av marianne - 27 december 2012 18:43

Sitter i vårt "nya" hem,elden sprakar i spisen ,katterna ligger o spinner,o vi gör så lite som möjligt.

 

Innan jul behövde jag skingra tankarna,eftersom jag avskydde mina luckor i köket,(furu är bland det fulaste jag vet),satte jag igång o måla om dom.


 

Här är resultatet,nu trivs jag i köket.Ny färg o nya knoppar gör mycket.


 

Granen är klädd o Elvis sitter o funderar på om han ska hoppa upp o välta granen.Den som välte granen var inte någon katt,utan den bedriften lyckades jag med.Julafton skulle jag dela ut klapparna till de vuxna,kom åt spaken som håller granen,o välte granen över stackars Simon.En granfot innehåller väldigt mycke vatten.


 

Amadeus tycker det är skönt o ligga i min nya tv-stol,inte ofta jag får sitta i den.


 

Tomtefar o hans ren,stackars renen hade två stora säckar som skulle delas ut till de snälla barnen


 

Delar av familjen utslängda på golvet,i väntan på tomten


 

Inte lätt o få de små på bild framifrån,tittar de när man ställer in kameran har de vänt sej bort när man är klar


 

Neo kramar tomten o tackar för julklapparna.


Hoppas ni alla har haft en skön jul,o nu njuter av det som är kvar av 2012.


Kramiz alla vänner o God fortsättning


Presentation


Välkommen till mapes blogg.
Jag blir glad för en kommentar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards