Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av marianne - 24 augusti 2012 21:21

Vi plockar o packar, fyller bilen kör till huset,packar upp ibland kör vi hem o packar bilen full igen.


I huset har det inte hänt så mycket ,har putsat fönster o hängt upp gardiner på nedanvåningen,målat spaljen däruppe,sambon håller på ospacklar i det rummet som vi först ska ha som sovrum o sen tv-rum.


Jag har börjat o gräva på en kulle,tror att där har varit ett stenparti,ska försöka o återskapa det.


Imorrn ska vi fira lille Neo,farmors lilla "lejon" fyller 3.

 

Här ska bli ett nytt stenparti

 

Jag har inte grävt upp alla stenar

  

Detta fönster ska bytas så fort som möjligt,jag avskyr perspektivfönster,de ser ut som ett hål i väggen

  En annan bild från köket


 

Bild från andra fönstret i köket


 

När Annorlunda rum fanns i byn,köpte jag dessa gardiner,nu behöver jag ett par till.Letade på nätet o hittade likadana på Hjortgården i Gammelsta,samma ställe som jag köpt gardinerna i köket.


Denna "kotte"bor i trädgården,mysigt o ha en söt igelkott i trädgården.Katterna bryr inte sej om att han finns bland blommorna.


Elvis är den busigaste kattunge vi har haft,han är överallt samtidigt,upp o ner från ställningarna,genom tunneln o sen ut i uterummet.Vi provade o sätta honom i en hage av kompostgaller när han va ute, det fungerade inte ,busfröet klättrade över,så nu är det sele o koppel som gäller.


Ha det gott alla vänner tills vi ses igen

Kramiz till er alla



Presentation


Välkommen till mapes blogg.
Jag blir glad för en kommentar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards