Direktlänk till inlägg 30 oktober 2014

Torsdagkväll

Av marianne - 30 oktober 2014 21:19

Har varit dålig sedan i tisdags,då jag vaknade o hade ont benen,då visste jag att det var något på gång.Trodde att jag skulle kunna jobba ,med hjälp av alvedon,men jag blev sämre vid lunchtid,sov hela em,(när jag inte kräktes),nu har jag "bara" ont i luftrören påg,av hostan.Hoppas den släpper till mån.då jag har nästa  arbetspass.


Trots det körde jag ner o gjorde iordning min fasters grav,inför allahelgonen.Det är så vackert på kyrkogården vid allahelgonen med alla ljus.


 

Min fasters grav.


Vilket underbart väder det har varit,synd att man inte har kunnat utnyttja  det.Hur ofta är det +!7 i slutet av okt.

Oh vad jag har längtat ut i trädgården.


Ett litet boktips:Livet efter dig,av Jojo Moyes,en annorlunda o gripande kärlekshistoria.Mycket läsvärd.


Ha en fin helg alla vänner.

Kramiz till er alla

 
 
Sanna

Sanna

31 oktober 2014 12:02

Tvingade mannen att läsa den boken då vi fick hem den gratis av en tidning. Han sa också att den var bra och annorlunda.
Fin grav och håller med om att det är fint och vackert på kyrkogårdarna den här årstiden och helg.

Krya på dig lite till! :)
Kram/S

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Oldmolly

Oldmolly

2 november 2014 14:09

Tråkigt att du varit sjuk,hoppas på snar bättring :-)

http://oldmolly.bloggplatsen.se

 
Skånepågen

Skånepågen

3 november 2014 09:07

Krya på dig.

http://aake.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marianne - 4 juli 2019 21:52

    En dag i midsommarhelgen,örde vi ner till Sudret.I Burgsvik var vi först i Hoburgshallen,o köpte lite frallor,sedan parkerade vi strax innan hamnen.Vandrade förbi campingen o ner till Valarviken,där vi fikade.   Vid Valarviken.   Vi...

Av marianne - 2 juli 2019 21:42

Vi har nu varit hemma i en vecka,tar lite paus från Gotland.Har en del o fixa med hemma,bla.behöver trädgården lite skötsel,   Tänkte visa lite bilder,från en förmiddagsvandring ,runt Sysneudd.     Vallmor längs vägkanten   Salepsrot....

Av marianne - 24 juni 2019 17:50

Två berg avverkades idag,på cykelturen.Vi började på Östergarns berget.Cyklade upp på en liten väg,mellan Östergarn o sandviken,vidare på Linnestigen mot Gammelgarn.     Överallt möts man av ett hav av Blåelden.     Ett torn inne i skoge...

Av marianne - 23 juni 2019 09:58

  I torsdags blev det en tur till Visby.Vi parkerade på galgberget +28,o ännu varmare nere i stan.Det blev en runda i Botaniskan o sen bort till Almedalen,innan vi tog Hästgatan upp till Östercentrum o Martas cafe för lite fika.     Blåeld m...

Av marianne - 18 juni 2019 11:17

Ett av våra favoritställen på ön,är Närsholmen ,där det nu lyser blått av Blåelden.Där finns även en fin fyr.Tyvärr såg vi inte orkiden Adam o Eva,där denna gång.     På väg ut mot fyren.   Fyr o Blåeld      "Odjur" i havet     ...

Presentation


Välkommen till mapes blogg.
Jag blir glad för en kommentar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Bloggbesökare


Ovido - Quiz & Flashcards